Jak wycenić firmę?

Przedsiębiorcy często chcą wiedzieć, jaka jest wartość ich firmy. Niezależnie od momentu i wkładu w firmę, przedsiębiorcy często chcą poznać wartość rynkową swojego przedsiębiorstwa – czy to u schyłku własnej działalności, w celu sprzedaży firmy, czy też aby poznać potencjał przedsiębiorstwa.

Wycena wartości firmy

Wycena przedsiębiorstwa jest więc prowadzona do różnych celów. W związku z powyższym istnieją dwa sposoby na wycenę firmy. Jeśli istnieje potrzeba sprzedania firmy, należy wówczas zlecić wycenę wykwalifikowanym specjalistom z serwisu Bizfit.pl. Wykwalifikowani eksperci, dzięki doświadczeniu i stosowaniu sprawdzonych metod wyceny, w szybki i rzetelny sposób pomagają w zbyciu części lub całości przedsiębiorstwa, pozyskaniu kapitału oraz sprawdzeniu spółki przed zakupem.

Wartość dotychczasowej działalności, w celu poznania nowych możliwości i ustosunkowania się do kierunków, w które może zmierzać firma, pozwoli obliczyć kalkulator wyceny firmy online Bizvalue.pl
Za pomocą kalkulatora BizValue, dzięki trzem stosowanym metodom, generowane są raporty z wartościami i wykresami dotyczącymi Twojej firmy. Po wprowadzeniu danych, wycena firmy dostępna jest natychmiastowo, a automatyzacja procesu obniża koszty, co przyczynia się do atrakcyjnej ceny.

Jak wycenić firmę?

Wycena w serwisie BizValue.pl dokonywana jest online. Wystarczy wybrać jeden z trzech pakietów stosowanych metod (DCF, skorygowanych aktywów lub metodę porównawczą), aby otrzymać analizę w formie tabel i wykresów, które opierają się na danych finansowych. Dzięki takim analizom istnieje możliwość monitoringu zmian wartości. Gromadząc dane finansowe, w łatwy sposób można sprawdzić jak zmienia się wartość firmy w czasie. Zwieńczeniem procesu jest dokument, który zawiera dane finansowe, wyniki wyceny, a także analizy dla potencjalnych inwestorów.

Jeśli chcemy sprzedać firmę, a nie mamy jeszcze inwestora, najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z portalu ogłoszeniowego Bizfinder.pl.
Za pomocą wyszukiwarki Biznesowego Portalu Ogłoszeniowego, w łatwy i intuicyjny sposób wyszukamy ogłoszenia dla dostępnych kategorii – Biznes Online,
– Firmy stacjonarne,
– Franczyza,
– Gotowe spółki,
– Inwestor,
– Start up.

Dodawanie ogłoszenia

Wystarczy wykonać cztery proste kroki, aby dodać ogłoszenie. Po krótkim procesie rejestracyjnym sprawdzamy cennik i wybieramy odpowiedni pakiet, następnie dodajemy i opisujemy swoje ogłoszenie w serwisie, po czym wykorzystujemy zakupiony pakiet i publikujemy ogłoszenie.
Strona oferuje cztery pakiety w atrakcyjnych cenach, z dostępnymi pakietami promocyjnymi. Każdy pakiet posiada przynajmniej jedno ogłoszenie w pakiecie, opis z galerią, kategorie i filtry i załączniki. W zależności od potrzeb, pakiety posiadają również wyróżnienie na liście, wyróżnienie na górze listy oraz wyróżnienie na stronie głównej. Ważność ogłoszenia w dostępnych pakietach waha się w zakresie od 60 dni do 90 dni. Przy płatności rocznej oferowane są atrakcyjne zniżki.

Powyższe serwisy oferują biznesowe porady w tematyce wyceny przedsiębiorstwa, sprzedaży firmy i sposobów wyceny, a także jak znaleźć inwestora.

Przemek Pronczuk

Od 1998 roku pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż i rozpoznawalność marek i firm. Doradza, tworzy strategie komunikacji i wdraża skuteczne kampanie sprzedażowe i wizerunkowe w Internecie.

Menu